börjar det synas?

har som sagt stått till väldigt länge i viktnedgången nu.. och visst har jag gått ner lite innan nedgången stannade.. men jag har de senaste dagarna också börjat fundera på om jag flyttat runt lite vikt :) för inte har jag då fått så mycket nya muskler som kan ha gjort att det står lite stilla! men jag har tyckt att viss byxor sitter lite lösare de senaste dagarna och i dag fick jag första komentaren..

"visst har du gått ner i vikt?"

så trevligt! personen som sa det har jag inte träffat på en månad ungefär.. och hon tyckte det framförallt syntes i ansiktet på mig :)

skall tänka på det när jag somnar ikväll.. och njuta av det imorgon när jag har lite sovmorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0