underbara pojkvän

som ni kanske minns så fick jag tre presentkort av håk på min 25års dag.. i förmiddags var jag och utnyttjade två av dessa på uppsala spa och skönhetsvård <-------

det blev helkroppsmassage och en ansiktsmassage!! har aldrig varit på massage tidigare men detta var absolut inte sista gången.. det ska bli en vana!! det var så underbart skönt.. en hård utrensandemassage över hela kroppen först!! klarade tillochmed av fotmassage.. jag som är den kittligaste på denna jord! för att efter den hårda kroppsmassagen ligga under ett underbart duntäcke och få en helt fantastisk avslappnande ansiktsmassage.. jag somnade!! opps.. men massören är nog van med det tänkte jag! :)

så hörrni!! unna er nu detta ni också..
min rygg är mjuk och underbart len..

tack älskling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0