PRESENTER

igår kväll kom min familj på lite examensmingel och jag fick så fina presenter :)

av mamma, styvpappa och småsyskonen fick jag en arbetsväska.. något jag verkligen önskade mig! hatar att behöva ha samma väska till och från jobbet (skolan) som jag sen har som handväsa på fritiden. den blir nämligen fylld av skit och framförallt blir den tung!
så en helt underbar svart portföljliknande väska från ceannis fick jag av dem!! skall testpacka den här sen så jag vet att allt går ner i den. men det ska inte vara några problem..
dessutom tycker jag den är en så bra blandning mellan elegant och cool :) precis som mig :)



av mormor och morfar hade mamma med sig ett så fint silver armband :)
helt underbart var det.. lite svårt att öppna och stänga dock men det är nog en övningssak! funderar på att lämna in det och få någon text ingraverad i den.. så jag verkligen inte glömmer varför jag fick den :)



av min bästakompis (som också tog examen igår) och hennes sambo fick jag ett jätteläckert grytunderlägg. hmm.. undra om hon sett mina fula hemska korkunderlägg som jag tycker är så fula!! nu kan jag verkligen ställa fram mat med stil :)



tillsist fick jag jätte mycket bra läraregrejer av min syster & svåger och min pappa. det vill säga pennor, mappar, en lärarkalender osv.. så nu är jag mer än redo att börja jobba..

tack alla ni!!
underbara presenter!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0