papperssortering = mer ordning = mer tid

nu så..
efter paniken över tröttheten häromdagen drog jag idag till gränby c efter dagens lektioner, utvecklingssamtal och möte.. där gick jag på granit och botaniserade i deras underbara sortiment!!
jag älskar verkligen deras olika papperssorterings grejer och deras slogan "förenkla dit liv - få tid att leva"
det är precis vad jag har gjort idag!!

det blev en box med 16 hängmappar



i denna skall det finnas lektionsplaneringar till alla klasser och just nu är den mer eller mindre tom men den kommer självklart fyllas eftersom jag får ett jobb och har mer lektioner, erfarenheter och år i yrket..
tanken är väll att det skall finnas 3 st innan allt är klart. en för år5, en för år 8 och en för år 9.

men, så länge jag inte har ett eget bra kontor så kommer hemmet bli mitt kontor och jag kan ju inte bära tre sådana här boxar fram och tillbaka varje dag ;)
så..



en midre mapp med 12 st flikar köptes också. här är 10 av flikarna märkta med mån-fre x 2 vilket gör att jag kan stoppa i planeringar för två veckor åt gången :) det kommer bli toppen tror jag! och som ni ser är denna mycket mer fylld än vad boxen är.


utöver detta blev det också två pärmar och två tidskriftsamlar till alla privata papper. tänkte försöka sortera upp både mina och håkans nu när vi blir än mer sambos efter min examen och dessutom eftersom vi sålt vår bokhylla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0