ONT I RUMPAN

åh vad jag varit duktig nu i två-tre dagar :)

promenad på promenad på promenad och det är pinsamt att erkänna men tusan vad jag har träningsvärk i rumpan och låren :) men skönt är det och till mitt försvar kan jag säga att det är inget lunkande jag gjort utan det har verkligen gått fort och med power i stegen..

i tisdags kom jag upp i drygt 10 000 steg.. och lovade då mig själv att ta igen 10 000 en annan dag för att komma upp i de 20 000 som det skall bli varje dag här..

dock är jag inte riktigt upp i att tagit igen dem.. 23 300 stg igår. och idag har jag kommit upp i 21 500..
mycket bra gjort.. och det känns som jag sa fantastiskt! och bara 5200 steg att ta igen :)



nu hoppas jag bara på lite kyligare väder så det riktigt biter i kinderna :)


tyvärr kommer det inte bli så mycket promenerande i helgen eftersom det är jobb som gäller hela helgen.. men det är ju lite fysiskt arbete så jag får se det positiva i det..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0