GUDS TRE FLICKOR

jag har just sett de två första avsnitten på ungdomsserien guds tre flickor.. en helt underbar serie! jag är såld på sevenska ungdomsserier sedan innan men änsålänge slår detta allt!
jag ser det av två anledningar, för det första för min egen njutningsskull och för det andra på grund av mitt jobb!! jag älskar att kunna prata med eleverna om sådant som berör dem..

denna handlar i alla fall om tre 14åriga tjejer och deras liv.. som styrs av gud.. som spelas av Suzanne Reuter!! kan det bli annat än bra..

jag längtar redan till lördag då tredje delen går på tv :)


bildkälla

Kommentarer
Postat av: Sofia

Det verkar gå undan för dig :)

Jag tänkte be dig om lite stickningsråd (igen). Jag har nämligen fått tag på ett möss-mösnter och det står att jag ska sticka kortvarv. Men jag vet inte riktigt hur detta går till. Hur ska själva "maskminskningen" gå till? Jag har försökt googla men inte hittat något vettigt. Skulle du kunna hjälpa mig?



Ha de så fint!

2009-11-05 @ 19:28:32
URL: http://fiaslivsblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0