GI

under en lång lång period med massor att göra och hålla koll på så la jag min viktnedgång åt sidan. och under denna månad är jag glad om jag inte gått upp allt för mycket vilket jag inte heller tror att jag gjort men imorgon är det invägning som gäller och sen from. middag imorgon skall jag köra 30 dagas hård GI.

egentligen var målet att börja redan imorgonbitti men jag har inte hunnit varit och handlat så frukost och lunch imorgon får jag göra så gott jag kan med.
jag har också varit och handlat en poncho så jag i alla väder kommer att kunna cykla fram och tillbaka till jobbet dessa dagar (7km enkel väg). det är så otroligt bra tid.. 30 dagars jobb och 30 dagar GI och sen 7 dagar på Lanzarote. :) :) :)

jag skall hålla alla mina tummar för att detta går så bra det bara går :) jag ska sätta bilder från Lanzarote på kylskåpet och på ytterdörren så jag känner glädje när det vräker ner snöblandatregn och jag ska cykla till jobbet klockan 6:45 på morgonen :) nu tusan ska det nyttigare mat ner i min mage och jag ska bli pigg och glad.. blir sedan magen lite mindre blir det toppen!

jag kommer också bli bättre på att rapportera in till viktklubb vilket jag inte heller skött under denna examens månad!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0