FÖRSTA VECKAN GJORD



söndag idag och första veckan av GI är gjord.
igår och idag har det inte gått enligt boken.. MEN jag är så nöjd med denna första vecka och framförallt eftersom vardagarn gått så himlans bra och jag kommit igång med att promenera igen och jag har fått ihop minst 10 000 steg varje dag.. 13 400 igår :)

och det har blivit minus 1 kg denna vecka!

skall hoppa i lite kläder nu och ta med mig sambon ut på promenad som får avslutas på affären så jag kan handla lite mat till veckan.. blir bra att bära hem den så kan jag köra lite armstyrka på vägen hem också :)

har inte fått upp några bilder på dörren en dock och det blev heller inte någon cykelsväng till jobbat :( men jag kämpar på och snart så, så kanske allt sitter :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0