13 912 STEG

det blev en promenad och tusan vad lång den blev tillslut :)

härifrån bort och rundade gravhögarna, vidare in i g:a uppsala och bort mot nyby för att ta oss till gränby centrum. där promenaerade vi in på ica och handlade lite nyttig gi mat :) för att sen promenera hem genom gränby parken och djäknen hem..

summan blev som rubriken förtäljer 13 912 steg.. knappt två timmars promenad..

min stegräknare säger att detta är lite drygt 1,4 mil. men jag vet inte om jag tror på detta och tänkte sätta mig och räkna ut detta på en toppen sida där man ritar på en karta och på så sätt ser exakt längd på sin motionsrunda.





enligt mätningen på kartan så var rundan 1,5 mil så då var det inte så illa :)
så efter en dag i sängen var det helt underbart att få ut och traska en och en halv mil :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0