vem är detta..

Anonym  ([email protected]) om jag håller vad jag lovar:
Hej maila mig är du snäll. Viktigt!

[email protected]
IP: 87.96.227.28
21 Maj, 00:22


nån som komenterat mitt tidigare inlägg på detta sätt! körde email adressen på google och det är en heldel bloggare som de är Viktigt! att hon får kontakt med..

jag säger bara så här kära malin..

är det så Viktigt! så fins en "kontakta mig" flik på min blogg.. klicka där och maila mig..

lätt som en plätt!

natti!!



UPDATE!!

hmm.. en lina nilsson??

ibland slutar inte världens befolkning att förvåna..

men som sagt malin.. eller var det lina (?) maila mig så ska vi nog lösa det viktiga..

Kommentarer
Postat av: alec

vad tycker du vi tjejer ska säga till oss själva framför spegeln`?

2009-05-21 @ 05:57:02
URL: http://alecstar.blogg.se/
Postat av: Louise - mitt tonårsliv

sv: Du kan säkert :D Det ska jag göra :) Du har jättefin blogg!

2009-05-21 @ 11:32:55
URL: http://helpmehelpyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0