vårshopping

i morgon har jag praktik fram till ungefär 12 då jag funderar på att för över lite pengar från mitt sparkonto (!) till mitt vanliga och dra mig ner till stan för en liten shoppingrunda..
kände idag att jag är i stort behov av lite färglad vårkläder, om så iaf lite basic kläder!! det är på tok för mycket svart i min garderob nu. fick också en köp 3 betala för 2 lapp på underkläder från H&M. hoppas att jag kan hitta en bh där imorgon, stort behov av de också.. men det brukar vara lite svårt att hitta för mig där :( men ska ge det ett försök..

har ni några tips på roliga och fina kläder??

måste hitta en bikini också och kroppen är kanske inte i grym bikiniform.. så jag får tacka min metala del istället och glädjas åt min grymma självkänsla :) och hoppas hitta ett par bikinitrosor med lite högre midja ;)

gillar verkligen mycket av matthew williamsons kollektion för hm och hoppas det skall finnas lite färglada grejer kvar för mig imorgon när jag kommer till stan :)

fick föresten ett underbart armband på posten av min mamma tidigare i veckan..





visst är det fräckt?
hon har virkat de och det är verkligen dags att jag lär mig detta också!! kommer isf att massproducera i flera storlekar och färger..

finns det ett intresse att köpa lite armband?
så kanske de går fortare för mig att lära mig :)

nu ska jag fortsätta titta på eurovision och knyta fransar på min sjal.. :)

trevlig kväll!!

Kommentarer
Postat av: F r i d a 5 l i n g

sött armband (;

2009-05-15 @ 11:25:07
URL: http://bitoffrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0