självkänsla efter helgen

söndag kväll.. en sådan kväll som kunde vara en mardröm när man var singel..
eftersom söndag är en sådan sambo dag då alla ens vänner skulle sitta hemma och pussas och man själv kanske var lite små deppad över att helgens nöjen inte fallit ut som man velat..

så känner du så just nu så vet jag vad du går igenom!!

mitt bästa tips är att ta en lång skön dusch och sen på med pyjamasen. fixa lite gott kvälls fika och sätt på en bra film!! bara mys mys mys och planera veckan som kommer lite.. smörj gärna in dig eller måla naglarna eller så.. bara så att du känner dig lite extra fin :)

sen till nästa helg kom ihåg!! din självkänsla byggs inte med hjälp av bekräftelse av andra.. lite på dig själv och framförallt tro på dig själv!!

själv tackar jag mig så självklart för att jag varit så duktig och pluggat så underbart mycket i helgen :)

hör av dig om du känner att du vill ha mer tips!!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Som nybliven singel tar man alla tips man kan få ;)

2009-05-17 @ 20:18:30
URL: http://fiaslivsblogg.blogspot.com
Postat av: maria

Bli veckans blogg!:D

Skrolla ner lite i bloggen så ser du hur du anmäler dig!



Ha det bra!

2009-05-17 @ 21:20:56
URL: http://mariaochtyra.blogg.se/
Postat av: F r i d a 5 l i n g

det där borde jag göra, jag gör fan aldrig sådant :P

2009-05-17 @ 22:21:00
URL: http://bitoffrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0