semester :)

jag har tagit mig en liten minisemester fredageftermiddag till i morse :)
eller ja jag har inte gjort något speciellt utan bara sett till att vara helt ledig och bara njutit av de. och det har verkligen varit behövligt och skönt!!

vad har jag gjort då.. ja jag slutade praktiken vid 12 i fredags, drog hem och slängde av mig väskan med orden: "dig tänker jag inte packa upp förens på söndag" :)
sen satt jag mig i soffan och tittade på webtv och stickade. är nämligen drops garn REA runt om på alla återförsäljare vilket jag tog fasta på och köpte en massa garn i torsdags.
ja och allt råkade bli rosa.. men nu kan ni se frammemot lite rosaplagg på bloggen :) och för er som är riktigt snälla och söta kan de kanske komma ett brev på posten :) har som ni ser inlett de första projektet (ursäkta det otroligt dåliga kvaliten på bilden)  :)





på kvällen blev det tacos och sen en blöt cykeltur över till linnet & fredde för glass och hockey. jag somnade i soffan när håk skulle se klart nån film.

lördagen spenderades på cykeltävlingar nere på stan med en trevlig fika på waynes. sen på kvällen blev det robinsson hemma hos niklas och eva. de bjöd på en underbar äppelpaj.

för att sen idag faktiskt sätta igång med lite studier vilket har rullat på bra. har även planerat lite lektioner med kommer att få ett rätt stort hål på praktiken imorgon så jag väntar med veckans lektioner till dess. huvudsaken är att jag gjort klart allt inför imorgon.

nu blir det ben & jerrys och wipe out.. ja sen ska jag stickalite också så klart..

trevlig kväll!!

Kommentarer
Postat av: Therese

Hej! Fint du stickar med ditt rosa garn ;) Jag kan tyvärr inte på torsdag... Vad sägs om promenix imorgon eller onsdag? Hoppas! Kram o godnatt!

2009-05-10 @ 22:42:41
URL: http://www.mywords.se
Postat av: Sara

Jag har själv alltid ansett att jag är väldigt snäll! :P

2009-05-11 @ 07:14:15
Postat av: GELICA <3

du är riktigt duktig :)

2010-01-23 @ 22:51:20
URL: http://angelicakjellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0