neeeeej helgen är slut!!

tur att de är en tredagars vecka denna vecka bara! för den här helgen har inte gått så där fort som helger vill göra ibland.. MEN de var allt för mycket att göra för att tiden skulle räcka till..

tänkte dra helgen lite i korthet
fredag..
drog på stan och shoppade loss!! bilder kommer när jag får tid att städa ur mina garderober. det blev i alla fall lite nya våriga kläder och en ny bikini. :) så de blir som sagt till att göra en STOR städning av min garderober. bsetämt mig för att slänga iväg allt som jag inte använder och som jag inte kan ha för att sen sortera upp det som blir kvar och verkligen använda alla kläder. ni anar inte hur mycket kläder jag äger.. och det är 75% som jag inte använder. opps..

sen blev det tjejkväll på kvällen.. hur mysigt som helst här hemma. pizza och vin och sen flustret på kvällen. blev ute till 3!! vet inte när jag var det senast.. inte på ett år i alla fall tror jag. min klocka gick sönder och jag tappade armbandet :( det som mamma gjort.. har inte vågat säga det än (och ja gissar att du kommer läsa detta så) men jag önskar mig ett nytt för det var ingen som lämnat in det heller.. gissar att nån snott det!! vem vill inte ha ett sånt snyggt armband..

lördag..
plugg plugg plugg..
sen iväg på ett träningspass! var hur skönt som helst att bli av med all energi efter att suttit i soffan hela dagen och bara motionerat fingrarna på tangentbordet :)
på kvällen kom det över lite folk för att mysa och titta på eurovision.. hade verkligen trott att det skulle gå mycket mycket bättre för malena men det var verkligen rätt låt som vann!!

söndag..
har suttit i soffan hela dagen idag också och pluggat.. tog en paus mitt på dagen för att sitta på gräsmattan en sväng och få lite sol på mig :) så det blev lite lunch och snack med killarna.. sen på't igen bara..
men nu har jag nog lagt ner för i helgen tror jag :)

vad har ni gjort i helgen??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0