frågor & svar

Vill du följa mig på bloglovin så följer jag dig!
Tackar för alla tips på bloggar som går att följa. Jag läser bloggar som tilltalar mig både till innehåll och språk. Detta gör att jag kikar in och klickar i en prenumeration om jag känner att Du har en blogg jag vill följa. Samma gäller dig tycker jag.. Gillar du min blogg så börja prenumerera!! Allt måste väll inte vara ett byte eller har jag fel?

Favoritfärg? Nämn fem saker som vi inte vet om dig?
Färg är jätte svårt. Jag gillar vitt, svart och grått på kläder. Men sen starka färger på grejer och smycken och då framförallt rosa.
1. Jag kan stoppa teskedar i näsan
2. Varit med i Vem vet mest? på SVT
3. Jag är vänsterhänt
4. Jag skulle kunna leva på chips och mackor om inte samvetet sa ifrån :)
5. Är utbildad till och jobbat som bagare och konditor

Hej! Vad är det du studerar till? :)
Hej! Jag pluggar till lärare på grundskolans senare år (5-9) i HK och SVAS. Kanske svårt att veta vad det är men om jag säger hem- och konsumentkunskap och svenska som andraspråk kanske det bli mer tydligt :)

När vill du ha barn? ;)
Hmm här kan jag börja med att fundera på om denna fråga är ställd av en viss mammasara ;) Men nu till svaret.. Jag vet faktiskt inte. Jag tar examen i november och sen vill jag jobba på ett tag och alltid sagt att jag vill gifta mig innan jag skaffar barn. Så hmmm.. Låter som jag kommer vara minst 45 :) Nej då innan jag är 30 ska jag nog klämt ut en eller två små glin :)

Vart vill du ha rest ( asså nån spec platts eller land) innan du dör?
Oj, det finns många platser kvar att kryssa för. Men Kinesiskamuren skulle jag vilja ha sett. Sen är det en dröm att se vilda elefanter så då får det väll bli någonstans i öst Afrika också.

Kommentarer
Postat av: Sara

asgarvar Shit, påkommen! ;) Då får vi vänta på att Håkan "pop the question". Jag längtar efter småkusiner! :D

2009-05-03 @ 21:02:18
Postat av: Bea - Mios mamma

Haha programmet vem vet mest, min favorit :P Inte många tonåringar som kollar på de va? Jag är bänkad nästan varje gång!

2009-05-03 @ 22:28:00
URL: http://metrobloggen.se/beusz
Postat av: `L´

fasiken vilken snygg design du har !!

Undrar om du skulle kunna hjälpa mig lite med designen? :) kram

2009-05-05 @ 19:50:03
URL: http://lanci.blogg.se/
Postat av: Bloggen om självkänsla & annat tänkvärt - Viktoriae

Håller med dig, har man en blogg man gillar att läsa så lägger man ju till den självmant.. man behöver inte byta!

2009-05-06 @ 09:20:58
URL: http://viktoriae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0