god morgon

fått sovmorgon idag :) hade dock tänk att jag skulle använda den till något mer produktivt än att sova! men har iaf kommit upp nu och fått i mig lite frukost.. tittar på nyheter och ska snart se till att planera lite lektioner till idag! kort dag i dag med bara två lektioner..

har träningsvärk som tusan efter ett lagomt hårt träningspass igår.. men de första gågen på evigheter! sprang band 2km och sen det "vanliga" gympasset..

återkommer ikväll med en lite beskrivning av mig själv och lite mål med denna blogg :D om de finns några..
tror inte ja har koll på vad jag gett mig in på!

Kommentarer
Postat av: Linnet

eeeeey....vad trevligt...nu börjas de!!:)

2009-03-26 @ 14:36:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0