varför?

jo varför håller jag nu mina tummar så hårt..
jo.. eftersom sverige spelar en grymt spännande match ikväll.. eftersom vi båda har fått skatteåterbäringen.. eftersom jag vill visa hur mycket jag älskar honom :)
så har jag bokat bord på o'learys år oss ikväll!!

hoppas på enormt god mat (är förövrigt hungrig som en gnu) och en öl till det.. men inte minst hoppas jag mer än någonsin på en seger!!


[bild lånad från expressen.se] Tack!

så ser startelvan ut och jag tror på det här.. är ju inget svensson fans men jag hoppas & tror på dig ikväll anders!! glöm inte det!!


HEJA HEJA SVERIGE!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: okejokej:) jag förstår!



åsikter om rökning/alkohol? lämna gärna en kommentar!

2009-06-10 @ 18:03:10
URL: http://deity.blogg.se/
Postat av: Sara

Åh va ni är fina ihop! Är så glad att Håkan har träffat dig!! :) Hoppas att ni hade en toppenkväll! Åker ni direkt till Brynje i morgon förresten? Janne ska bort på personalfest, så om ni vill komma hit beställa pizza? :)

2009-06-11 @ 07:25:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0