tack för alla goa' kommentarer

ohh jag blir så glad!! massor (för min del) besökare och så många snälla och goa' kommentarer!!
det värmer..

och du linnea.. det stod faktiskt titta om du vågar se.. :)
jag är fullt medveten om att det är äckligt.. med det är min sommar och semester :)
fått mitt mms?

har just kollat på allsång på skansen på balkongen och stickat!! så himla mysigt..
nu är det morden i midsommer som gäller.. missade förra veckan så att det är ju sommarens första avsnitt jag ser..

tror jag skall blogga runt lite under tiden.. finns så mycket roligt att se och läsa där ute..

vill du att jag besöker dig?
kommentera så gör jag det mer än gärna..

Kommentarer
Postat av: rolf

Nej.bara bli så ibland.mina inlägg skriver jag med stora bokstäver,reta alltid någon.och jag få kommentarer ibland om jag skricker åt dom,men det gör jag inte.kram

2009-06-30 @ 22:46:19
URL: http://www.metrobloggen.se/ernst
Postat av: Linnea

JA!, Jag vill att du besöker mig!

Kom gärna i helgen...då är de festival (Johna Palm kommer visst) å de blir ös;)



å, ja. jag fick ditt mms, såg jävulskt skönt ut. värsta lyxen å va hemmafru....ja ska komma ihåg de till en annan gång å lägga upp de fint för Freddo.

2009-07-01 @ 09:29:51
Postat av: Linnea

JA!, Jag vill att du besöker mig!

Kom gärna i helgen...då är de festival (Johna Palm kommer visst) å de blir ös;)



å, ja. jag fick ditt mms, såg jävulskt skönt ut. värsta lyxen å va hemmafru....ja ska komma ihåg de till en annan gång å lägga upp de fint för Freddo.

2009-07-01 @ 09:31:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0