sommar i P1

imorgon tror jag att jag skall lyssna på webradio mest hela dagen.. fortfarande inte hunnit med att lyssna på något av dessa underbara program! så jag ska lyssna ikapp på dem som verkar intressanta!

det här är de program jag bara måste lyssna på.. men sen kommer det bli en hel del till :)



Juni:

20 › Ingvar Kamprad
21 › Tomas Ledin
25 › Malin Åkerman


Juli:

 2 › Joe Labero
 3 ›
Cecilia Frode
 4 ›
Lena Philipson 
 9 › Malin Baryard
11 › Jonas Björkman
12 ›
Prinsessan Birgitta
14 › Katerina Janouch
18 › Kristian Luuk
25 › Morgan Alling
26 ›
Ola Salo
27 ›
Petra Mede

Augusti:

 1 › Alex Schulman 
 4 › Anne Sofie von Otter
 5 ›
Jerry Williams 
 9 › Anders Lundin
11 › Owe Thörnqvist
14 › Laila Bagge
15 ›
Jan Guillou
16 ›
Sommar 2009 i backspegeln


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0