nu kommer det..

ska jobba på här med alla uppdateringar nu..
har bloggat nån månad och folk tror jag gått under när jag inte bloggat på ett tag!
MEN med en tokfotograferande sambo så är det lite tufft att uppdatera med bilder då det på en helg som denna finna tusentals bilder att gå igenom!! (måste köpa en egen pocket kamera eller bli bättre på att på en gång sortera ut mina egna små album filer) :)

hursom har jag nu gjort ett försök till att köra ett inlägg per dag fredag - fredag.. helt enkelt 8 inlägg ska det komma här på raken om allt går som det ska.. bilderna får hamna i lite kolage stuk för att få nån ordning!!

för övrigt har jag börjat jobba igen :) hur underbart som helst.. men blir bara en vecka för sen har jag semester i tre veckor!! :)


GLAD MIDSOMMAR PÅ ER ALLA :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0