måndag 15/6

drog hem igen.. :(
längtar verkligen till semestern..
väl hemma kom en av mina brukar en sväng..
vi upptäckte att mc donalds i kvarterat ÄNTLIGEN stängt.. de har verklien varit prao elevernas mecka!! med sjukt hemsk personal.. de flesta i personalen hade tyvärr inte mycket bakom pannbenet där inte.. härom veckan så frågade en kille där VARFÖR jag ville visa mitt legg när jag handlade!! de stod ju på kortet vem det tillhörde.. !!! hur fan skulle han veta att jag är personen vars namn står på kortet? !!! rikspucko..


Kommentarer
Postat av: Linnea

AAHA..de ska till en personal från de där six-finger-vally-stället för en sån fråga....helt osannolikt!

2009-06-19 @ 11:04:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0