lördag 13/6

en dag som gick i barnvaktandes tecken.. :)
åket hem till "svågern och svägerskan" och skulle passa de två trollungarna medans de fixade med festen på kvällen.. tyvärr regnade det fortfarane vilket gjorde att vi blev hema mesta dels.. :(

har tyvärr inga bilder från kvällen då vi skippade att ta med oss kameran då..
men blev en mycket trevlig kväll.. sara fick sjalen jag gjort vilket hjorde succé!! hon blev väldigt glad.. sen fick hon även ett presentkort på make up store för en sminkkurs.. :)

efter festen drog vi ner på en nattclub på stan.. minns inte namnet tyvärr.. ett mycket trevlig ställe.. blev lite dans men framförallt sattsade jag nån tjuga på black jack vilket gick hur bra som helst :) vann och vann och vann.. så mycket att jag även kunde ge bort lite marker till mina två "svägerskor" som också vann endel.. även om deras försvann tillslut tror jag :)
jag växlade in de sista och gav tillbaka lite pengar till håk.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0