lite sjuk

de gick inte över tyvärr.. :(

tur i oturen = jag har inte så lång hals



blev inte arlanda idag.. tog bilen till bålstad istället och gick på MusEum. inte så jätte speciellt.. eller det var det ju eftersom det var mycket fint och roligt att titta på! men jag hade hoppats på mer från dem själv och då framförallt av inger åberg då jag gillar hennes vävar fantastiskt mycket! :)

sen blev det frisbeegolf på banan i bålstad.. en mycket rolig och framförallt fin bana! kommer nog ha lite värk i vänster armen imorgon då jag tog i som en tok emellanåt.

håk sitter och spelar nu och har inte lagt in bilderna.. så det kommer imorgon kan jag tänka! om jag hinner.. för imorgon kommer håks mamma och mormor på en snabbvisit! eller hans mamma stannar över natten men mormor skall vidare till gysinge.. men en lunch hinner vi nog med! hoppas på fin väder så vi kanske kan käka på någon uteservering. hmmm.. carl-philip kanske!
sen blir det jobb för mig på eftermiddagen/kvällen.. hoppas hoppas jag mår lite bättre då!

ska skölja näsan nu och sprita min händer..
sen blir det sängen för mig.. för att krya på mig med en god bok..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0