inte sjuk va?

åhhh.. ja tror jag är lite sjuk! jag är ju aldrig sjuk ju!! nååååå..
var en seg dag igår men fick städat garderoberna lite. sen var jag över en sväng till linnea och fredde och hjälpte till att bygga lite möbler till deras balkong! blev så fint..
då bestämdes också att jag skulle fixa en älgfärslasange här hemma och jag och håkan skulle åka över dit för en trevlig middag. kände redan efter en halv flaska rödvin att jag blev lite trött och hängig. men i trevligt sällskap "stod jag ut" till 2 då vi tog en promenad hem i regnet. så vakande jag i morse och kände mig lite bakis. men som sagt, jag brukar inte bli bakis och framförallt inte av knappt en flaska vin. så nu ligger jag här med huvudvärk och lite feber och fryser.. och framförallt tycker väldigt väldigt synd om mig själv!

men ska ta mig samman nu och gå ner på hörnet och köpa mig lite cola för linnea kommer snart förbi och ska låna symaskinen här för att sy lite. och då vore det ju snällt om jag var upp ur sängen och såg lite pigg och trevlig ut iallafall..

håll tummarna för mig att jag överlever :)

vad ska ni göra i helgen??

Kommentarer
Postat av: Stephanie

hejsan.jag tycker nog att 2an var lite bättre.inget kul att vara sjuk.krya på dig.allt bra annars.

2009-06-05 @ 15:01:26
URL: http://steffiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0