hemmafru

vad duktig jag har varit!!
min brukare är här.. (gillar inte ordet så från nu och framåt kallar vi henne "Anna") sitter och lägger lite pussel och tittar på film. har haft en mysig kväll med pizza på balkongen.. men det jag skulle komma till..

jag har gått och småplockat lite här ett bra tag nu och det är såååå skönt! man känner sig duktig när man plockar i och ur tvättmaskinen och diskmaskinen.. viker tvätt och bäddar sängar.. torka v lite bänkar och planera lite kommande mat i tankarna..

helt enkelt jag tycker att jag sköter mitt jobb perfekt!! hemmafru it is!!



Kommentarer
Postat av: S

Hej! Nu blev jag nyfiken; vad är en brukare för någonting? :)

2009-06-25 @ 23:31:38
URL: http://aboutvanity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0