helgen

tänkte kort berätta om den första sommarlovs helgen med hjälp av lite bilder..

först bjöds det på 200 cupcakes på skolan som jag bakat :D och sen blev det kalasande med linnet här hemma och en kort sväng på flurran.. innan jag stupade i säng!

   

på lördagen drog jag och älsklingen med tåg till tokholm för att gå på roserbergsdagen och titta till hans arbetskamrater så de skötte sig.. jag fick också lära mig skjuta granatgevär :) tittade på lite låtsas krig för att sedan gå gå gå gå och gå.. det var stockholmsmarathon och det sägs att de springer 4,2 mil men jag lovar att själv gick jag minst 8,4 och tittade på dem! hur kul som helst och en riktigt johanna aktivitet..





       
 
 

trots en lång lördag med mycket aktivitet så tog vi oss upp i redig tid på söndag och tog bilen till västerås för att sitta åter en dag i solen men denna dag med flygplan..

     



så ja, nu har sommarlovet börjat..

och jag har börjat min hemmafrutjänst :) så jag skall iväg och uträtta några ärenden nu!!


njut av solen!!


Kommentarer
Postat av: floos-ung mamma

härliga bilder!

2009-06-01 @ 09:51:33
URL: http://floosan.blogg.se/
Postat av: Pia

Härliga bilder!!

2009-06-01 @ 17:40:51
URL: http://www.teammelwin.se
Postat av: KimsiVImsi

Underbara bilder! :)



Gillar känslan man får av riktig sommarvärme!

2009-06-09 @ 06:53:53
URL: http://kimsivimsi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0