vad är det för en dag.. ??

är det en vanlig dag?? nej det är ingen vanlig dag för det är johannas namnsdag :)
och det skall firas..

här blir det entrecote, bea och strips.. eller för min del blir det nog mest en side sallad :)
men hursom så kommer två vänner över på lite middag.. skall bli mysigt!

sen blir det självklart allsång också.. ser verkligen framemot lars vegas trio :)
vi får se om balkongen ser inbjudande ut vad gäller sommarkväll, värme och uppehåll så vi kanske kan slänga ut tvn där.. skulle var mysigt!!

så här slutligen skickar jag ett grattis till min favorit johanna (förutom mig själv, så klart!!)

grattis johanna!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad fint namn du har:)

2009-07-27 @ 13:15:04
URL: http://johannajordgubb.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0