otippat!!



enligt gårdagens aftonbladet.se så är detta det "nya"paret.. och jag kan bara säga att det är ju 2000talets mest otippade!! eller har jag fel!?

i och för sig så förtäljer artikeln att de är gamla vänner och umgicks för 20 år sedan så där kan kanske en liten förklaring finnas. men fadde säger också att han nu kan komma att få leva livet han vill, på landet och inte "i kväll ska jag till Café Opera på kändisfest"..

så nu hoppas jag att detta är det sisa jag får se av fadde på åtminstonde 5 år.. och du fadde, till dig personligen, lova mig en sak.. ring INTE kvällstidningarna när hon dumpar dig, för jag vill inte veta!!

källa: aftonbladet.se

Kommentarer
Postat av: <---

Hejsan

SV: Jag testade viktklubb för väldigt länge sedan. Men det var verkligen inget för mig. Jag blev så uppstressad av att vara med där.

Sen testade jag även tappa.se ett tag. Det trivdes jag med. Det går ut på att man registrerar sin mat. Men man får även ett steg mål som man ska följa varje dag. Går man sina steg och äter som man ska så går man ner i vikt är tanken. Det fungerade lite i början. Men sen gick jag inte ner. trotts att jag ökade mina steg massor. Så efter tre månader så tog motivationen slut.



Så nu kör jag lite blandat av det mesta. Men framför allt så tänker jag på hur många kalorier som jag äter.

2009-07-20 @ 10:43:57
URL: http://smalbloggen.blogspot.com/
Postat av: Josefin

Hej :D

Just nu har jag en tävling på bloggen där vinnaren får en länkning. Det du ska göra är att mejla in en vänskapsbild till mig. Men kika in på min blogg och läs mer.

Ha det bra :)

2009-07-20 @ 11:41:31
URL: http://josefingrahn.blogg.se/
Postat av: Hilal

söt blogg :)

2009-07-20 @ 13:20:09
URL: http://hhilals.blogg.se/
Postat av: Madelene ♥ Go My Own Way ♥

Sv: Åhh synd att din semester är slut!

Jag jobbar två veckor till innan jag får semester... Men jag har ett jätte roligt jobb så känns bra!

Vad gör du idag?

2009-07-20 @ 17:51:08
URL: http://mallesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0