NEJ JAG HAR INTE SLUTAT..

nej jag har faktiskt inte slutat blogg om ni trodde det!
det är bara att jag tagit semester.. en vecka på lanzarote som sen smittat av sig här hemma! blivit en jobbsökarsemester som övergått till "ringnångångochsägomjagfåttjobbetsemester"..

ja, så är det! lite smått apatisk här hemma idag.. ögonen fast stirrande på mobilen!! ringer han snart och berättar om jag fått jobbet eller inte!

var nämligen på intervju igår, ett lärarejobb (hk/sv/so) på 70% söder om sthlm..
efter mycket funderingar fram och tillbaka har jag nu bestämt mig för att tacka ja, OM jag bara får rätt svar på några små frågor jag skall ställa när han ringer.
om han nu erbjder MIG jobbet..


självklart kommer det komma reseberättelse och bilder från lanzarote här också.. men det kommer nog efter jul! när jag fått visa bilderna hemma först.. men visst nått litet kan jag bjuda på!


förövrigt då.. ja, kär, glad, förväntansfull och glad för snön..



Kommentarer
Postat av: julia/floow

Fin blogg!

2009-12-21 @ 16:11:35
URL: http://floows.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0