trötter

som jag beskrev redan innan så är jag rätt slut.. hela kroppen ropar efter vila och en vila som inte innebär en natts sömn för att sen upp och jobba. skall i och för sig jobba lite imorgon.. då jag skall göra några timmar som kontaktperson..

har kört en pizza och två glas vin till middag.. kanske inte så viktnedgång aktigt.. men riktigt gott!!

utöver tröttheten så är jag kokhet.. känns som om hela kroppen är lite klibbig.. mmm mysigt ;)

några till har tackat ja till festen på fredag :)

tittar på finalen av paris new bff nu.. lite skrämmande program :) men sån är jag! :)

nu blir det till att titta klart på det och sen SOVA!!


har för övrigt fixat bilderna från uppsalakvällen tidigare.. lägger upp dem imorgon :)

Kommentarer
Postat av: Lizzie

Jag såg första halvan av programmet. Vem var det som vann? Rockbruden eller tjejen i page?

2009-08-12 @ 10:16:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0