sovmorgon & todo

la mig direkt när jag kom hem igår för jag var så himlans trött!! vakanade och kände mig rätt pigg i morse när håk gick upp vid 6 för att åka till jobbet.. men nått i kroppen sa ändå ifrån vad gäller att stiga upp.. så jag somnade om TILL 10:00..

helt otroligt!! innebär att jag sov nästan 12 timmar.. skrämmande tanke..

tur att det inte är allt för mycket att göra här hemma..

men veckans todo är i alla fall:

måndag: baka lite bröd, jobba 15-22:30 (cykel fram och tillbaka)
tisdag: jobb 7-14, gå på stan och inhandla lite kalas grejer
onsdag: städa här hemma
torsdag: bakning och fix för kalaset
fredag: JAG FYLLER 25 ÅR!! kalas hela dagen och en sminkning på Make Up Store
lördag: sängdag
söndag: hmm.. vad kan jag fylla den med.. sortera papper kanske :)

Kommentarer
Postat av: <---

Lycka till med alla dina Todo. Själv vågar jaginte göra någon sådan lista för då ser man allt tråkigt framför sig, och det känns så trisst med massa saker som måste göras på semestern.



Ha det bäst

2009-08-10 @ 11:48:11
URL: http://smalbloggen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0