sakta men säkert :)

måndag idag och en ivägning..
konstigt värre..
fuskvägde mig nämligen i lördagskväll (med magen full av mat och vågen visade 86,6)
men i morse med tom mage var jag upp i 87,5..
funderar lite över vågens tillförlitlighet :)

men hursom.. det går nu då sakta men säkert nedåt och jag hoppas att det skall fortsätta med det..
skall dock bli lite bättre vad gäller motionen denna vecka eftersom veckan också skall avslutas med ett stort kalas :)

idag blir det cykel till och från jobbet igen!

hoppas inte rumpan verkar för mycket bara!

ska iallafall ducha här snart och dra på mig lite snygga och sköna arbetskläder, då känns resultatet som bättre än vad det är..
jag är ju snygg trots allt!!


Kommentarer
Postat av: Fröken Viktig

Bara att kämpa på. Ta det sakta men säkert så ska du se att du når ditt mål och även klarar av att stanna där =)

2009-08-12 @ 18:58:25
URL: http://www.frokenviktig.com
Postat av: Linnéa

JA det är du, snygg alltså :)

2009-08-13 @ 23:34:52
URL: http://hellonea.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0