onsdag

regn, regn och regn vilket betyder..
städa, städa och städa.. :)

nej då, men skall bli lite ordningplockat här är tanken annars blir jag snart tokig!
börjar i skolan på måndag och fram tills dess är dagarna rätt fulla..

onsdag: städa & plocka + bio
torsdag: jobba
fredag: inte riktigt full koll på vad jag skall göra men blir nog nått bra av den med + danspass :)
lördag: 30 årsfest :)
söndag: åker till sthlm för att vara med på inspelningen av ett avsnitt av vem kan slå filip och fredrik?

sen är tanken bio ikväll.. då beck har premiär :) köpte billjetter häromdagen till mig och håk.. MEN nu har han blivit tvungen att stanna på jobbet och arbeta dygn istället för dag och jag sitter här med en biljett över.. har slängt ut lite date trådar så får vi se om någon nappar och annars går jag faktiskt själv!!
skall bli hur spännande som helst att se.. jag älskar beck!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0