mer presenter

nu har syster och hennes man varit här på lite fika..

fick två till paket :)

de hade läst här på bloggen om min önskan om att gå ner i vikt och komma igång ordentligt med träningen.. så jag fick ett par träningsbyxor och ett linne.. vilket är underbart!!
har nämligen två par redan och bestämt mig för att INTE köpa fler par förens jag kommit igång ordentligt.. fast jag känt att jag behöver då jag blir otroligt svettig när jag tränar och måste tvätta efter typ varje gång.. så det var jätte kul att få..

sen fick jag också en door tube från casall.. det vill säga gummiband med handtag och ett fäste till dörren.. också nått jag själv sneglat på.. har tidigare haft några gummiband som jag fått gratis från en tidning.. använde dem rätt mycket men blev alsrig riktgit nöjd eftersom de var utan handtag och jag fick lite dåligt grepp.. så detta var underbart..

i morgon eftermiddag blir det hemma träning :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0