linser

skall precis göra mig iordning för att cykla ner på stan.. har tid 10.30 på synsam för att göra
en ögonkoll. skall alltså kolla synen men framförallt kika på att ögonen inte mår dåligt av linser.. idag växlar jag mellan daglinser och glasögon vilket jag trivs jätte bra med. dock kommer jag idag kanske skaffa en annan typ av linser eftersom jag börjat annvända det mer och mer och dagsliner blir ganska dyrt då tror jag... men skall höra mig för vad de tycker hos
optikern..

sen kommer jag stanna en sväng på stan och uträtta lite ärenden.. det vill säga en stor shopping (förhoppningsvis) av kläder.. men inte till mig! jag skall som kontaktperson handla en massa kläder.. kul att gå runt med någon annans kontokort :) personalshopper is my middelname!!

sen blir det hem.. byta om.. träna!!

Kommentarer
Postat av: Amanda B

Varför är du det? x]

2009-08-29 @ 09:34:15
URL: http://amandabladh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0