kvällen och morgondagen

har som sagt tagit mig en ordentlig dusch och har bäddat ner mig i en renbäddad säng..
klockan är inte så mycket och jag är inte så trött..

skall titta i lite böcker jag fick i går och bara le..

sen blir det till att titta över kommande vecka lite (känns som söndag :) men inget fel att planera lite en dag tidigare än vanligt..
allt detta samtidigt som jag tittar klart på dagens VM sändningar..
får se om det blir film eller talbok sen fram tills jag somnar..

i morgon jobbar håk dygn och jag blir hemma själv.. skall nog även då ta det lugnt och njuta av lite sommar och ledighet :)
får bli en promenad eller nått..

sen kommer storasyster och svågern på eftermiddagen för att fira mig :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0