körslaget

som alla kring mig vet och som även blivit ofentligt här på bloggen så är jag en TV älskare utan dess like.. och en av favoriterna är helgens underhållningsprogram. ett som jag gillar men som inte kanske kan betecknas som det bästa är körslaget..

jag gillar sång..
jag gillar körer..
jag gillar kändisar..


men inte minst så gillar jag carolina af ugglas :) och idén var från början hennes och den har sålts till TV kanaler världen över, inte minst till USA.. hon påstår sig inte blivit mångmiljonär på kuppen men i alla fall rik :)

jag har väntat två säsonger nu på att hon ska ställa upp själv men tänkt att det kanske inte blir av då hon på nått sätt kanske skulle ses som partisk.. hennes program och inte minst på grund av att hon är profetionell körledare :)

men nu äntligen!! :)


och jag vet inte vad detta innebär för hennes kör här i uppsala, måste kolla upp det eftersom jag hade tänkt att börja i den nu till hösten..


bildkälla: www.aftonbladet.se

Kommentarer
Postat av: Linnea

eey, kom på en sak....de blir ju inget Prag till veckan, men ni kanske vill hänga med till Åland nån dag...?!:)

2009-08-17 @ 15:53:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0