klassiskt misstag

jag har gjort det igen.. jag är så knäpp..
ätit för lite och somnat :)


jo, så här är det! satsade ju imorse för liv och lust.. en frukost, en banan till mellan mål och en liten lunch ett litet mellan mål till.. sen var kroppen för trött! :)
visst en sån här dag utan aktivitet är det ju lugnt.. en mjukstart för veckan :)

men intaget idag från frukost till middag var iallafall 1111kcal och det kan jämföras med att jag får äta 1590kcal enligt viktklubb för att gå ner.. sen kan tilläggas att jag räknat in cyklingen plus lite styrketräning idag.. vilket der ett minus på 436kcal..

så slutgiltigt intag är 675kcal..

inte konstingt att jag är lite trött och har lite lite ont i huvudet.. skall slänga i mig några skorpor.. det är jag värd :)

hamnar på 989kcal när träningen är bort räknad..

får se om det blir något mer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0