jävla mobil

min mobil är typ trasig IGEN!!

jag blir så trött.. nu är det fjärde gången på 1½ år..

har varit lite olika problem med den.. och nu går den inte att ladda!! det är som sagt inte första gången och lämnar jag in den (vilket jag måste) så är jag utan i typ tre veckor.. *suck*

får gå till telenor det första jag gör imorgon!! och är det så att den är trasig och de inte tänker ge mig en ny telefon.. så är det jag som köper en ny imorgon!!

det är bara två månader kvar innan jag kan förlänga mitt abonemang..
så då ska jag tjata mig till det iallfall..

blir det så så kommer det bli en Sony Ericsson W595. lite trist med
en så pass gammal mobil.. men jag har inte råd med nått mer..
för jag tänker gå ner till lägsta månadskostnaden (199:-) och tänker
 fortfarande inte ha någon form av förhöjd månadsavgift..

telefonen kommer kosta typ 2000:- då tror jag.
så det är väll inte hela världen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0