hemkommen

äntligen kommit hem från jobbet och det är skönt att dessa åtta dagar är över..
känner mig lite som grisen här intill :)

men det finns ju trots det en del att stå i..

på fredag bjuds det på barnkalas.. 25 personer inbjudna men änsålänge bara bekräftat att 7 personer kommer! det i sig är inget problem men det som är lite tråkigt är att 14-15 pers inte ens svarat.. i och för sig är dagen ut i dag okey att osa på.. men från i morgon räknar jag med enbart de som tackat jag att komma..

lär inhandla allt från tårtgrejer och dekorationer till alkohol och fiskdammsinnehåll :)

nu funderar jag på om jag skall ta mig ett varv till g centrum för att inhandla lite smått eller om jag ska spara allt till imorgon..

med tanke på grisen så lutar det åt imorgon..


Kommentarer
Postat av: Sofia

Alltid lika roligt att förbereda för kalas! :)

Måste bara få fråga vad du tycker om Viktklubb.se? Funderar på att gå med, men vill gärna höra vad någon har att säga om det :)

2009-08-11 @ 19:21:03
URL: http://fiaslivsblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0