god morgon

nyss vaknat.. la mig rätt tidigt och somnade på en gång så jag är rätt pigg nu..

dock inte gått upp än.. varför? jo för det är måndag och jag skall väga mig :) blev ju inte så nyttigt här i fredags och lördags :) dock var jag jätte bra igår!! nyttig mat, regelbundet och tog bara en halv bulle när syrran var här..
men jag ligger ju redan några kilo efter för att ha gått ner 1 kilo i veckan :) borde väll vara typ fyra kilo och har jag tur nu står jag kvar på typ två :)

men ligger kvar ett tag till så får vi se sen :)

skall till tansläkaren idag vid 11 tiden.. har inte tittat vädret än men är det inte regn så blir det nog faktiskt cykel. blir bra liten tränings tur.
förövrigt är jag lite nervös.. jag har haft jätte problem med mina tänder och haft tandställning i typ 10 år :) så gå till tandläkaren är inget ovant, har dessutom försäkring så det kostar mig inget.. men jag vet ju att jag kommer ha minst ett hål att laga.. och det är inte roligt :(

önskar ibland att jag hade ett bättre saliv och fina vita tänder..

Kommentarer
Postat av: victoria ♥

åh vad fin blogg! :)

2009-08-17 @ 07:20:24
URL: http://wictoriapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0