fullt upp

ojojoj.. här har det varit fullt upp ett tag nu!
eller ja..
i fredags drog jag och linnea till kista och mässan där för att gå på Eco Now. en liten men mycket bra mässa! toppen för två blivande hem- och konsumentkunskapslärare.
på kvällen stannade linnea kvar och hennes fredde kom förbi. tittade på lite friidrott, käkade och spelade buzz.. en toppen kväll!!

sen jobbade jag igår.. eftersom jag inte lyckades byta bort mitt pass :(

idag har jag och håk haft en fixar dag här hemma. plockat och rensat i garderober och sen till tippen med lite gammalt skrot :) till ikea och köpte nytt skrot :)
eller inte skrot! det blev nya kuddar och sedan lite förvarings grejer!

nu ikväll har vi städat förrådet och det är så skönt! för det första att göra något seriöst när man är ledig.. och för det andra och framförallt för att det blir lite ordning och reda :)

det sista på garderoberna blir nog till att fixa imorgon.. för jag hoppas det kan bli en buzz eller filmkväll nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0