boka fredag 25/9

det är då det kommer bjudas på middag och vin i det söderlundska och jacobssonska palatset!! :)

MEN..

självklart kräver jag en motprestation..

som de flesta vet så älskar jag friskis o svettis danspass och de har dragit igång nu för hösten! roligare pass än någonsin!!

och i över ett år har jag hört tissel och tassel om att killar kan inte, jag har ingen kordination, verkar inte roligt osv osv osv.. och sen går jag där på mina pass alldeles själv! jag är trött på det nu!! det handlar om att ha roligt!! och man måste prova för att veta!! le och du kan köra danspass.. det handlar inte om att dansa "rätt" det handlar om att svettas och skratta!!

så med risk för att spränga mitt kök och jympasalen för den delen (vilket jag inte tror för ni är för fega!!) så bjuder jag på middag efter träningspasset..

kom till strax före 17 med ett leende på läpparna till friskis på Ekebybruk så kör vi ett underbart pass mellan 17 och 18..

jag räknar in er.. om ni nu inte kan räkna till 8 själva! :)



och mamma..
du får också komma! kostar 70:- eller nått sådant för ett engångs pass.. men du kan få middag nån annan gång också! :)


Kommentarer
Postat av: Amanda B

SV: Du skrev i ett inlägg, att du handlade kläder åt någon :o

2009-08-29 @ 13:54:51
URL: http://amandabladh.blogg.se/
Postat av: Amanda B

SV: ahaaa xD

2009-08-29 @ 16:23:23
URL: http://amandabladh.blogg.se/
Postat av: Anonym

hellue, Läs och kommentera min blogg. Bloggar om allt. Mode,foto & mina knasiga vänner! Hoppas du gillar min blogg säg till mig så kan jag lägga till dig på bloglovin men såklart måste ju du lägga till mig med. PUSSS!!! ♥

2009-08-30 @ 18:10:55
URL: http://vctorias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0