biofinity

det gick bra hos optikern. kommer förmodligen att övergå till månadslinser, och den typen som man kan ha både dag och natt! de heter biofinity.. ska bli skönt att kunna växla mellan linser och glasögon MEN att också linserna inte blir ett moment varje morgon och kväll..

sen kan jag ju erkänna att jag ibland har fuskat lite med linserna jag har nu.. det vill säga att jag ibland sovit med mina dagslinser och haft dem två-tre dagar i rad.. hmmm.. trodde inte att det var så farligt.. inte märkt så mycket på mina ögon.. men optikern sa: fy fy fy johanna!!

resultatet blev att jag inte fick några linser idag eftersom det fanns småsmå skavsår på mina ögon (speciellt det ena) så nu är det linsförbud en vecka och sen återbesök nästa lördag för att testa de nya linserna.. om ögonen läkt..

opps..

Kommentarer
Postat av: Anonym

fy, fy skärp dej

2009-08-28 @ 19:02:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0