ätardag och beck

oj.. idag har jag verkligen inte skött maten.. eller motionen för den delen!

men se framåt!!

jag gör det bättre imorgon.. smhi lovar sol och då är det jag som jonnar fram och tillbaka från jobbet! så är det bara!!
sen blir det bättre kosthållning och danspass på fredag..
så det ska nog gå att rädda den här veckan också! :)

kom just hem från bion.. blev ett glas rött på etage först men jennie och sen bio..
skulle ju varit med håk.. men han blev kvar på jobbet över natten! så jennie ryckte in..

filmen då.. ja, den var bra! men säg en beck som inte är :)
gillar ju egentligen inte de filmer som handlar om internationell- och organiseradbrottslighet vilket denna gör! men den är för det första tänkvärd! med tanke på att de inte fick filma inna på forsmark så kan man fråga sig vad det har att dölja..
men sen hade filmen så mycket annat!! de har blivit klart mycket bättre på att spegla personligheterna i filmerna med åren.. och ja, det blir mer som med böckerna! och denna handlade då väldigt mycket om min favorit, gunvald! jag gillar honom på ett djupare plan än de flesta tror jag..
gunvald min gunvald.. fäller nog en tår till innan jag somnar!
mer säger jag inte :)


Kommentarer
Postat av: Amanda B

SV: Åh, det är så jobbigt och tråkigt att städa, men snyggt när det är klart :D Då känns det mycket större tycker jag, i stället för alla kläder som ligger huller om buller xD

2009-08-27 @ 06:59:14
URL: http://amandabladh.blogg.se/
Postat av: Amanda B

Finns Beck på bok? :O XD

2009-08-27 @ 07:01:07
URL: http://amandabladh.blogg.se/
Postat av: linnea

näää, men vänta nu....händer det nått med Gunvald, de går ju inte..ingen Beck utan Gunvald....?!?!

2009-08-27 @ 09:35:45
Postat av: linnea

å du, johanna...har du sett att det blir melodifestival i sandviken nästa år!!:)

2009-08-27 @ 09:44:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0