9,58

alla som känner mig vet att jag älskar sport och en favorit är friidrott..
och en av favoriterna där är männens 100 meter!!

det är så äckligt jävla bra!! jag ryser i hela kroppen när jag ser dem springa och bolt är en sån underbar atlet.. men verkar också vara en underbar människa, jag tror inte att allt är en fasad!!

det är så coolt vad människan kan prestera.. man blir imponerad och motiverad!!


dock var min första tanke "aj fan, nu blir det inte så mycket bättre".. detta eftersom det var första gången jag såg honom springa hel vägen in i mål och verkade vara lite tagen efteråt!!

jag hoppas att han kan klå det.. men ner till 9,49.. hmmm.. nej dit är det långt!!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Vad mysigt det låter, Johanna Jordgubbe :)

2009-08-16 @ 22:43:31
URL: http://www.rebeccasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0