mer trött idag

lite segt med uppdateringar idag.. men det var hur länge sedan som helst som jag var så här trött! de är väll tentan som satt sina spår och det att jag inte tagit igen den utmattningen det fick med sig.
upp i morsen och gjorde klart planeringen för dagen och sen iväg på praktiken. riktigt kul att vara tillbaka!! körde min lektion och de gick hur bra som helst. men när dagen var slut vid 13 tiden så bar ja helt slut. det var som om allt stod stilla. men jag bet ihop och tog (vad jag trodde var) de sista krafterna och cyklade förbi ica för att fylla kylen lite, en påse vindruvor och sen en burk med ben and jerrys glass. planen var lite mys hemma då håk jobbar och det blev en fredag själv. när jag väl var hemma så längtade jag bara till att byta om till mjukisbyxor och slänga mig i soffan och sova middag en timme. men kom på att jag skulle kolla mobilen som jag glömt hemma. såg att min ena brukares mamma ring, ringde tillbaka och hon ville bjuda på en fika på stan och prata lite. så de var bra bita ihop och vända i dörren för att cykla ner på stan. dock skall tilläggas att jag tyckte att de var riktigt trevlig och efter cykelturen och en kaffe piggnade jag faktiskt till. samtalet gick ut på att planera framtiden lite och framförallt sommaren. men sen också att jag (och håkan) utöver mitt uppdrag också ska funka lite som avlastningsfamilj. hur kul som helst. så vi får se hur de kommer bli. men jag hoppas verkligen att det ska fungera och det är även kul att håkan blir lite mer delaktig. hans äna krav var att han skall kunna spela dator ibland även när hon är här :) han är söt min håk-bråk.

när jag sen väl var hemma 17 så var jag piggare. bytte jag om :) gjorde lite middags mackor och korkade faktiskt upp en vinflaska för att ta ett glas. nu har jag dukat fram fikat och tittar på talang 2009. det blir till att sitta ner här i soffhörnet hela kvällen fram tills jag går och lägger mig.



blir lektionsplaneringar och skriva om skrivuppgiften i helgen. tror det skall gå rätt bra. eller ja jag hoppas det så jag även kan börja med att kolla lite på gramatiken som vi har rättningstenta på på tisdag.

jag är så slut i huvudet så jag vet faktiskt inte vad jag skall skriva mer.. har en tanke kring skåne som jag tänkte skulle blogga lite om! men de tar jag nog till frukost imorgon!

sov gott mina vänner..


Kommentarer
Postat av: Olle okänd

Hmm! Där ser man vad det gottas när pojkvännen inte är hemma!

Det är inte din vanliga bloggfotograf som har tagit bilden tror jag bestämt! :-P

2009-04-17 @ 21:14:47
Postat av: Tonårsliv by Leonora - Vill du bli veckans blogg?

Hoppas du haft en härlig dag :)

allt väl?

2009-04-17 @ 21:21:32
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0