mentalt utpumpad

åhh vad jag är trött.. tentan knäckte mig! dock inte resultatmässigt hoppas jag!! tror det gick bra men de är så svårt att veta. men klarade jag den inte så vette' tusan hur jag skall gå tillväga eftersom jag har fullkoll på alla artiklar och all litteratur. då är det nått som är fel och som jag måste få förklarat för mig.. men som sagt det kändes ganska bra.

när jag kom hem så önskade jag bara att jag skulle få ett påsklov till. så himlans slut! men skulle iväg på disco med min brukare så det var bara bita ihop och ta nya tag. och lite så funkar jag.. tusan vad mer energi man kan hitta i sig själv när man bara ser saker från den ljusa sidan. sen kan jag säga det att disco med dessa underbara människor ger 100 gånger mer energi, glädje och sprudlande livslust än vad en kväll på flurran gör. och då vet alla som känner mig vad flurran gör för mitt humör :) det är sådan lycka..

blev en sväng till mcdonalds sen då jag inte hunnit med någon middag och håk skulle käka där med en polare efter att de bogserat bort en bil till verkstaden.

sen skulle man kunna önska att dagen nu då strax före 22 var slut och jag skulle få dunka ner mig i sängen. men icke.. jag har en lektion jag måste planera!! också en glädje i det eftersom jag tycker att det är så roligt att undervisa och speciellt nu efter allt tentaplugg är det kul. men måste ändå dra en liten tung suck eftersom jag är så slut! planen blir nog att göra mig iordning för natten och ta med alla papper till sovrummet, slänga er spikmattan i sängen (lite mjukare resultat då) och lägga mig ner där för att planera lite. sen sova och upp vid 06 imorgon och göra det sista.

det kommer att bli pyjamasläge hela helgen tror jag. det finns en hel del att göra i studie väg men skall trots detta försöka känna mig lite ledig i helgen. känner att jag behöver det. ska bli väldigt skönt när tentan på tisdag är gjord. hoppas verkligen att den går som jag vill.. sen är det inte långt kvar till valborg :) och då är våren verkligen här på riktigt..

snart sommar..

hittade lite härliga bilder från förra sommaren.. sånt som gör en laddad inför en ny härlig lång skön sommar.. mitt sista obetalda sommarlov.. i fortsättningen skall jag vara ledig 10 veckor på sommaren OCH TA BETALT FÖR DE ;)

        

Kommentarer
Postat av: Anonym

aa okey så du har en svensk spikmatta. Har aldrig sett en sån förut :)

2009-04-17 @ 07:55:39
URL: http://ylandgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0