kort kort idag + självkänsla

ja, det får bli ett kort kort inlägg idag..
skola 8-17:30 idag och sen i princip raka vägen för att valborgshandla på det. blev en heldel.. men bjuder jag på champangefrukost så gör jag!
återkommer med bilder på det!!

vad gäller självkänsla kursen så är det samma övning idag som igår. så kör på det!

mitt mål för veckan: att slappna av inför och under champangefrukosten så att jag själv får njuta lika mycket som mina vänner

mitt mål för månaden: vara mer effektiv när jag väl pluggar och planerar så att jag kan se till att njuta av den lediga tiden mer

mål/dröm innan året är slut: fått bra rutiner på min vardag. speciellt mornar och kvällar.

så mina vänner.. kom ihåg att ni skall tro på er själva och testa imorgon att le lite mer än vanligt! det skall vara fint väder i hela landet imorgon tror jag så det kommer att gör det lättare. kan kännas lite fånigt till en början. men börja små korta stunder att le mycket och kanske mot någon du möter på gatan.

så dagens tips!! det är roligt att le :)

Kommentarer
Postat av: madde

har du videobloggat nån gång?

2009-04-29 @ 14:36:46
URL: http://mrsmaddy.blogg.se/
Postat av: madde

det skulle va intressant

2009-04-29 @ 14:51:01
URL: http://mrsmaddy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0