ikea

praktik idag.. :) frågade om lite feedback på grammatiklektionen då jag skall göra en likadan till imorgon för en annan klass. min handledare tyckte jag gjort det toppen bra. sen la hon till de att något hon tyckte var väldigt bra med mig var att jag inte var ett dugg självupptagen :) det vill säga att när jag undervisar så visar jag inte på något sätt att jag står och tänker på hur är JAG som lärare utan bara kör på vilket hon tyckte var riktigt riktigt bra och viktigt. så det var jätte kul att höra :) blir självklart glad och suger åt mig allt beröm.

var hemma en sväng efter praktiken men sen hämtade jag upp linnea för att åka till stans nya ikea som öppnade imorse. sveriges näst största!! misstänkte att det skulle vara äckligt mycket folk.. men de var de inte!! vet inte om det var eftersom stället är enormt stort eller om alla helt enkelt tänkte som jag och sket i att åka dit! vi lunkade runt och sen käkade middag i restaurangen. uppdraget var "pimp my balcony pink" :) hittade inte så mycket som jag velat då det inte fanns den klassiska sommar avdelningen men köpte i alla fall tyg som är tänkt att hänga efter väggen. men väl hemkommer och några tankar senare kom jag fram till att de kan bli rätt svårt att få upp det så eventuellt kommer det istället att få sitta i taket för att få en liten mjukare känsla. sen hittade jag då inte så mycket krukor jag tänk mig. :( hoppas dom får in det snart. i och för sig har jag inte ens satt några frön än heller och ska jag få några smultron innan sommaren är slut så gäller det att börja snart. får ta tag i det i helgen!

nu blir de en tv kväll och lite pill inför morgondagens och fredagens lektioner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0